سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشته های ادغام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری 99

لیست رشته های ادغام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری 99

طبق اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص مصوبات بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 1398/09/30 تمامی داوطلبان کنکور سراسری در زیرگروه علوم تجربی و رشته های مذکور در زیر:

  • انتخاب رشته پزشکی
  • اننتخاب رشته دندانپزشکی
  • انتخاب رشته داروسازی
  • انتخاب رشته  دامپزشکی

انتخاب رشته سراسری و دانشگاه آزاد خود را همزمان انجام داده و در دفتررچه ی مجزا لیست رشته ها و ظرفیت های موجود از زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 به بعد اعلام خواهد شد.

ادغام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری

انتخاب رشته، رشته های بالا به صورت متمرکز و همزمان با پیام نور، پردیس، دانشگاه آزاد و تمامی موسسات عالی برگزار خواهد شد.

ادغام ثبت نام کنکور سراسری 99 به بعد رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و دامپزشکی کنکور

با توجه به اطلاعیه ارائه شده در سایت ثبت نام کنکور سراسری 99 سازمان سنجش به منظور جلوگیری از پذیرش های غیرقانونی در قالب پذیرش رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی  و همچنین تمرکز بیشتر بر تعداد ظرفیت های پذیرش شده انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری در رشته های مذکور همزمان باهم و در یک روز در دفترچه 2 انجام خواهد شد.

تمامی داوطلبان می توانند در صورت حدنصاب رسیدن نمره خام آنها و یا تراز نمره بالا 6500 در این انتخاب رشته شانس خود را برای پذیرش درکنکور سراسری 99 آزمایش کنند.

نکته قابل توجه در اطلاعیه سایت سنجش:

تمامی افرادی که تغییر رشته غیرقانونی در دانشگاه آزاد انجام داده اند مورد قبول نخواهند بود و انتخاب رشته آنها بهه حالت قبلی برگردانده خواهد شد.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای اعضای هیات علمی دانشگاه در نظر گرفته شده بود لغو و تمامی افراد در این مقطع و رشته ها مجاز به تحصیل نخواهند بود.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی زمینه ها تحصیلی ، از مقاطع پایه تا مقطع دکتری تخصصی که شامل: هدایت تحصیلی دانش آموزان، ثبت نام مدارس، معرفی منابع کنکور سراسری، برنامه ریزی درسی کنکوری ها، تحصیل در خارج از کشور، برگزاری آزمون ها، اطلاع رسانی های آموزشی و تحصیلی کشور،انتخاب رشته کنکور سراسری، ثبت نام های بدون کنکور دانشگاه و .... همراه شما خواهند بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در صورت هر گونه ابهام می توانید از طریق شماره 9099072943 با ما در ارتباط باشید.

 

برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره 9099072943 را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

ش